Gratis hotline 0800 2633100
 

Kofax PaperPort 14.7 Professional

€ 106,75 * € 142,34 * (Array % bespaard)

incl. BTW gratis verzending

  • 241821454
  • F309G-W00-14.0
  • Permanent geldig
  • DE | EN | FR
  • Wereldwijd
[Back-up] Gegevensdrager naar uw software
Kofax PaperPort 14.7 Professional PaperPort Professional is een slimme...meer

Productinformatie "Kofax PaperPort 14.7 Professional"

Kofax PaperPort 14.7 Professional

PaperPort Professional is een slimme productiviteitsoplossing waarmee u papier, zakelijke documenten en foto's kunt scannen, beheren, zoeken, assembleren en delen. PaperPort Professional biedt altijd en overal toegang tot documenten in de cloud.

 

Hier zijn de belangrijkste kenmerken:     Werk meer georganiseerd en vind bestanden, papier en foto's in een handomdraai
    Sla documenten op in het netwerk, in Microsoft® SharePoint® of in de cloud
    Open uw bestanden altijd en overal met uw iPhone®, iPad® of Android™
    Scan moeiteloos vanaf elk apparaat
    Maak en bewerk PDF-bestanden die 100% aan de normen voldoen
    Maak gegevens in uw documenten herbruikbaar met geavanceerde











OCR-mogelijkhedenMet















Document Management


kunt u papier scannen, PDF-bestanden maken en bestanden op uw PC bekijken, bewerken en converteren. PaperPort Anywhere, dat gratis wordt meegeleverd met de PaperPort Apps, geeft u toegang tot bestanden op mobiele apparaten met browserondersteuning: iPhone®, iPad® en Android™.

Verminder papierafval, bespaar energiePapierPort
is een groene oplossing
.
Gebruik het om PDF-documenten te scannen, te converteren, te beheren, te hergebruiken en te verspreiden in uw hele organisatie. PaperPort maakt u onafhankelijk van printers, faxapparaten en koeriersdiensten. Maak een einde aan methoden die het milieu en uw resultaat beïnvloeden.

Maak en combineer
PDF-bestandenPDF Creëer laat u bestanden van elke toepassing omzetten in industriestandaard PDF-bestanden, of combineer meerdere bestanden en formaten in één enkel PDF-bestand
.


Bescherm belangrijke documentenBeveilig
vertrouwelijke informatie en zorg voor naleving van de wettelijke voorschriften
.
Met de geavanceerde PDF-beveiligingsfuncties van PaperPort, zoals wachtwoordbeveiliging en codering, kunt u bepalen wie toegang heeft tot elk document en wie er wijzigingen kan aanbrengen.

De
FormTyper-functie van FormPort zet gescande papieren formulieren automatisch en nauwkeurig om in professioneel ogende elektronische formulieren die u op het scherm kunt invullen, opslaan als PDF en e-mail
.
FormTyper herkent selectievakjes en stelt u in staat om elk kenmerk van het formulier aan te passen. U kunt dan uw gescande handtekening aanbrengen met een stempel.

Vind direct informatieNu
kunt u doorzoekbare PDF's maken van digitale bestanden en gescande papieren documenten
.
Typ gewoon een zoekterm in de Windows®- of Google®-desktopzoekfunctie en u weet direct waar het bestand zich bevindt.

Werkt met uw
scannerAll-in-one printers, mobiele scanners en desktopscanners werken sneller, eenvoudiger en beter met PaperPort
.


Geen
scanner in de buurt? Geen probleem. Neem gewoon een foto van het document met uw digitale camera en upload het naar PaperPort Anywhere of een andere cloudservice. U kunt de gefotografeerde documenten ook eenvoudig omzetten in bewerkbare tekst.

Van multifunctioneel apparaat tot
recipientPaperPort
maakt uw
investering in netwerk multifunctionele apparaten de moeite waard
.
Met de DesktopDelivery-functie van PaperPort kunt u bergen papier rechtstreeks naar elke desktop-pc op uw netwerk brengen.
 

Aanvullende kenmerken van de Professional versie (in vergelijking met de Standaard versie):










































































































  •     Inclusief PDF-creatie - maken en beveiligen van PDF's voor de meest veeleisende gebruikers
  •     Opnamewizard met scanvoorbeeld
  •     Onbeperkt aantal scanprofielen
  •     Alles-in-één-indexering volgens schema
  •     Sterk gecomprimeerde gescande kleurendocumenten
  •     Scannen met multifunctionele apparaten en documentdistributie
  •     Gesplitste bladwijzers voor bureaublad en werkruimte
  •     OmniPage workflow-ondersteuning (OmniPage vereist)
  •     Microsoft® SharePoint®-verbinding
  •     Netwerk scannen, map- en bestandsbeheer


Systeemvereisten:

  •     Computer met Intel Pentium-compatibele of nieuwere processor
  •     1 GB RAM
  •     700 MB vrije ruimte op de harde schijf voor applicatiebestanden.
  •     1024 x 768 pixel schermresolutie met ten minste 16-bits kleurinstelling (hoge kleur)
  •     Windows®-compatibel aanwijsapparaat
  •     Huidige webbrowser
  •     Internetverbinding


Ondersteunde besturingssystemen:

  •     Windows® 10, 32 bit en 64 bit
  •     Windows® 8, 32 bit en 64 bit
  •     Windows® 7, 32 bit en 64 bit


Opmerking: De prestaties en snelheid kunnen worden verbeterd als uw computer de minimale processor, het geheugen en de beschikbare schijfruimte overschrijdt. Dit geldt vooral bij het converteren van grote PDF-bestanden met kleuren.

Hoe en wanneer krijg ik mijn gekochte product?
Digitale producten, productcodes en toegang tot het downloadcentrum worden u direct na uw aankoop per e-mail ter beschikking gesteld, tenzij een datamedium is besteld.
Welke betalingsopties zijn voor mij beschikbaar?
PayPal, Amazon Pay, directe bankoverschrijving, creditcard, Apple Pay, vooruitbetaling, aankoop op factuur
Welke garanties heb ik bij Blitzhandel24?
Blitzhandel24 is een EHI, TrustedShops en CHIP gecertificeerde online merkwinkel. Blitzhandel24 biedt haar klanten ook permanente ondersteuning, evenals ondersteuning voor het gekochte product. Als een product niet is gebruikt / ingewisseld, kunnen onze klanten profiteren van de geld-terug-garantie.
Prijsstelling meer

Hoe komen onze prijzen tot stand?

Het basisprincipe van softwarehandel is de kunst van het weglaten.

  • Door hoeveelheden te bundelen
  • Elimineer leverings- en opslagkosten door virtueel voorraadbeheer.
  • Direct invoer
  • Langdurige relatie met distributeurs.
  • Kleine winstmarge, de belangrijkste prioriteit bij Blitzhandel24 is waardecreatie en de groei van het klantenbestand.
  • Een centrale en lean administratie.
  • Bulkaankopen van geautoriseerde leveranciers / distributeurs.
  • Eliminatie van hoge marketinginvesteringen, omdat we in staat zijn om gericht in te spelen op de behoeften van onze klanten en zo het concept van ''reclame door middel van referenties'' op betrouwbare wijze kunnen implementeren.
  • Maakt dit de kwaliteit slechter?

    We beloven onze klanten uitstekende kwaliteit. De prijzen hebben op geen enkele manier invloed op de kwaliteit, onze klanten ontvangen geteste, geverifieerde producten. Bovendien hebt u met Blitzhandel24 tot € 20.000 bescherming via Trusted Shops en een wettelijk beveiligde winkel met EHI-keurmerk.

Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "Kofax PaperPort 14.7 Professional"
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de cijferreeks in het hiernavolgende tekstveld in te voeren

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Laatst bekeken