Gratis hotline 0800 2633100
 
Stellar Repair for Exchange

Stellar Repair for Exchange

€ 406,67 *

incl. BTW gratis verzending

  • 241822168
  • 1 Jaar
  • DE | EN | FR | IT | ES
  • Wereldwijd
[Back-up] Gegevensdrager naar uw software
Stellar Repair for Exchange herstelt ontmantelde en offline Exchange EDB bestanden. Deze...meer

Productinformatie "Stellar Repair for Exchange"

Stellar Repair for Exchange herstelt ontmantelde en offline Exchange EDB bestanden. Deze geavanceerde software wordt aanbevolen door MVP's en admins over de hele wereld om beschadigde Exchange Database (EDB) bestanden te scannen en alle mailbox items te herstellen, waaronder e-mails, bijlagen, contacten, agenda's, notities, taken, journaals en openbare mappen.

  • Repareert grote EDB bestanden zonder gevaar voor gegevensverlies
  • Exporteert het complete EDB bestand direct naar Live Exchange en Office 365
  • Ondersteunt Exchange Server 2019, 2016, 2013, 2010, 2007, 2003, 2000 en 5.5

Wanneer Stellar Repair for Exchange gebruiken?

Geconfronteerd met Dirty Shutdown foutmelding?
Dirty Shutdown is een toestand in de database die optreedt door ontbrekende, verwijderde of beschadigde transactielogbestanden. Wanneer een database zich in een Dirty Shutdown toestand bevindt, kan de Microsoft Exchange database niet gemount worden, wat een onderbreking van de e-maildiensten tot gevolg heeft. Dit ingewikkelde probleem kan echter snel opgelost worden door het EDB bestand te repareren met dit geavanceerde Exchange herstelprogramma.

Kan de Exchange database niet aangekoppeld worden?
Soms kan de Exchange Server database niet aangekoppeld worden en verschijnt er een foutmelding, zoals "Failed Error: The database you specified could not be mounted. De oplossing is de Exchange database te herstellen vanaf een bijgewerkte backup of een effectieve Exchange EDB reparatietechniek te gebruiken, zoals Stellar Mailbox Exchange Server Recovery.

Exchange Server gecrasht?
Als Exchange Server gecrasht is, kan een beheerder het commando setup /m: RecoverServer gebruiken om een nieuwe Exchange Server te herstellen. Het herstellen van de database is echter een moeilijker karwei, afhankelijk van de aard van de fout. Stellar Toolkit for Exchange helpt je mailboxen te herstellen uit het .edb bestand van een gecrashte Exchange server, vooral wanneer ESEUtil faalt, logs ontbreken of verwijderd zijn en er geen backup beschikbaar is.

Kenmerken van Stellar Repair for Exchange

Exchange DatabaseHerstel
Exchange Mailbox Herstel software maakt gebruik van robuuste scanning algoritmes om mailbox items terug te halen uit beschadigde of ontmantelde EDB bestanden. De Select Scan Mode functie biedt twee opties - Quick Scan en Extensive Scan om moeiteloos EDB herstel uit te voeren. De Quick Scan optie herstelt de meeste van de database corruptie en dismounting problemen. Extensive Scan biedt echter een geavanceerde scan-optie die betere resultaten geeft en meer tijd in beslag neemt. Stellar Repair for Exchange herstelt belangrijke mailboxen die in afzonderlijke EDB bestanden zijn opgeslagen, waarbij de mappenhiërarchie en structuur intact blijven.


Parallel opslaan voor meerdere mailboxen
Het Exchange EDB herstelhulpmiddel kan tot 4 mailboxen tegelijk verwerken tijdens de database reparatie. Deze parallelle verwerking van mailboxen helpt de tijd te verkorten die nodig is om mailboxen te repareren en te redden uit een beschadigde of beschadigde Exchange database in PST, Office 365 of Live Exchange Server. Het aantal mailboxen dat de software tegelijk verwerkt hangt af van de hoeveelheid beschikbaar geheugen op je computer. Je kunt de verwerking van mailboxen stoppen door ze uit de wachtrij te verwijderen. De software geeft je echter de mogelijkheid om het herstel van het verwijderde postvak te hervatten nadat de resterende postvakken verwerkt en opgeslagen zijn.

Prioriteittoekennen aan MailboxHerstel
Stellar Phoenix Mailbox Exchange Herstel software biedt de mogelijkheid om de prioriteit van de mailboxen te veranderen voor export naar PST, Live Exchange of Office 365. Je kunt de prioriteitswachtrij selecteren, deselecteren of een nummer invoeren om bepaalde mailboxen eerst of voor een bepaalde mailbox te verplaatsen en te verwerken. Dit helpt om belangrijke mailboxen snel te repareren.

Selectief herstel van mailboxen
Exchange database herstel software biedt een geavanceerd voorbeeld van mailboxen en hun items. Met de selectieve herstelfunctie voor postvakken kunnen gebruikers de gewenste postvakken of items herstellen en ze in verschillende formaten opslaan. Gebruikers kunnen individuele of meerdere postvakken en poststukken selecteren of deselecteren naar gelang hun behoeften.

Herstel Verwijderde Exchange Mailboxen
De Microsoft Exchange Database Reparatie toepassing herstelt efficiënt alle per ongeluk of opzettelijk verwijderde mailboxen. Met krachtige technieken om verwijderde gegevens terug te halen, herstelt Stellar Exchange Repair software alle verwijderde postbussen en zorgt ervoor dat je niet geconfronteerd wordt met onbereikbaarheid van je postbussen.

Ondersteuning archief mailboxherstel
Het Exchange Herstel gereedschap ondersteunt ook archief mailbox herstel. De software kan corrupte of beschadigde archiefmails repareren en ze opslaan in PST, MSG, EML, RTF, HTML of PDF formaat. Je kunt de archiefmailboxen ook rechtstreeks naar Office 365 of een live Exchange server exporteren.

Stellar Repair for Exchange heeft nog andere geweldige functies

Corrupte openbare mappen herstellen
Stellar Phoenix Exchange Recovery software stelt Exchange beheerders in staat om corrupte openbare mappen opgeslagen in EDB bestand te herstellen. De software kan de herstelde openbare mappen opslaan in het formaat persoonlijke mappen (.PST) om ze direct in Outlook te importeren. Het gereedschap kan de herstelde openbare mappen ook rechtstreeks naar de Live Exchange of Office 365 server exporteren. Voorwaarde hiervoor is dat je de Live Exchange server of de Office 365 gebruiker van de Admin server zo instelt dat de gegevens naar de openbare map op de server kunnen worden geëxporteerd. Bovendien zijn volledige mailbox rechten en toegang tot de root van de openbare map nodig om de postbussen naar de openbare map te exporteren.

Exporteert mailboxen rechtstreeks naar LiveExchange
Het Stellar Exchange mailbox recovery gereedschap kan de herstelde mailboxen rechtstreeks naar de Live Exchange server exporteren met minimale downtime. De software kan enkele of meervoudige postbussen verbinden en exporteren door een Outlook profiel te gebruiken van een gebruiker met beheerdersrechten. Om de gerestaureerde postbussen naar de Live Exchange server te exporteren, moet je de gegevens opgeven van de domein controller waar je "Active Directory" geïnstalleerd is. De EDB herstel software biedt een mailbox mapping venster waarin het automatisch de mailboxen aan de mailboxen op de doel Exchange server koppelt. Bovendien kun je mailboxen bewerken of handmatig in kaart brengen met gebruikersaccounts op de doel Exchange server. Om de herstelde bestanden naar de actieve Exchange server te exporteren, gebruik je voor de Exchange server om de ontkoppelde postbussen volledige postbusrechten te verlenen.

Kiestoon herstel
Heb je te maken met downtime door een beschadigde, mislukte of ontmantelde Exchange database? Dan kun je een kiestoon herstelprocedure overwegen om gebruikers tijdelijk toegang tot hun mailbox te geven voor bedrijfscontinuïteit door een lege Exchange database aan te maken (kiestoon database/hersteldatabase). Daarna kun je de beschadigde database in de backend herstellen met Stellar Repair for Exchange. De software biedt een krachtige oplossing om de beschadigde of ontmantelde database te scannen en de herstelde postbussen te exporteren naar de lege kiestoon of herstel database op de live Exchange server. De software brengt de mailboxen automatisch in kaart en exporteert de gegevens naar de mailbox van elke gebruiker.

Exporteert herstelde bestanden naar Office 365
Stellar Exchange mailbox repair software helpt de herstelde mailboxen direct naar Office 365 te exporteren. Het biedt een mailbox mapping functie waarmee je de herstelde mailbox kunt exporteren naar de juiste bestemmingsmailbox in Office 365. Je kunt deze optie gebruiken om met een paar klikken enkele of meerdere postvakken naar Office 365 te exporteren. Alles wat je nodig hebt zijn de inloggegevens van een Outlook profiel met beheerdersrechten. Je kunt ook een prioriteit instellen tijdens de export of geavanceerde filters toepassen om bepaalde e-mail items in de export naar Office 365 op te nemen of uit te sluiten.

Microsoft eDiscovery en granulair herstel
Exchange database herstel software bevat ook functies om eDiscovery zoekacties uit te voeren in mailboxen, mappen en items naar specifieke e-mails, zonder de hele Exchange database of server te herstellen. Je kunt herstel van individuele items uitvoeren op basis van diverse zoekcriteria, zoals "Aan", "Van", "Onderwerp", "Cc", "Naam van de bijlage", "Lichaam", "Item Type", "Belang", "Datum", enz. De zoekresultaten kunnen worden geëxporteerd naar PST, MSG, EML, HTML, RTF of PDF formaten. Om het zoeken verder te vereenvoudigen kunnen instellingen als "Exact match" of "Any criteria" gebruikt worden.

Slaat herstelde Exchange postbussen op in verschillende formaten
Behalve de herstelde gegevens opslaan als PST, die direct via Outlook kunnen worden geopend, kan deze Microsoft Exchange Herstel software de herstelde bestanden ook opslaan in MSG, EML, RTF, HTML en PDF formaten. Je kunt ook met de rechtermuisknop op een specifieke e-mail klikken om hem afzonderlijk op te slaan in MSG, EML, HTML, RTF of PDF formaat. Dit betekent dat je grote draagbaarheid krijgt om je herstelde postvak gegevens in verschillende toepassingen te openen.

Ondersteunt Unicode EDB bestand reparatie
Naast gewone EDB bestand reparatie kan Exchange database herstel software nu ook werken met Unicode EDB bestanden. Dit betekent dat de software postvak gegevens in elke taal kan herstellen. Deze functie is bedoeld om incompatibiliteiten voor gebruikers tijdens het herstelproces te elimineren.

Exporteert herstelde contacten naar CSV
De Exchange reparatiesoftware helpt om de "contacten" van de herstelde postbussen op te slaan in CSV formaat. Beheerders kunnen het selectievakje gebruiken en de contacten uit alle postvakken selecteren om ze met één klik in een CSV bestand op te slaan. Later kun je de contacten importeren en bekijken in Excel.

Slaat scaninformatie op en laadtze
Stellar Exchange Server Recovery Software biedt je de mogelijkheid het scanresultaat op te slaan voor moeiteloos herstel in de toekomst. Als het scannen klaar is, kunnen de scanresultaten als een beeld in een DAT bestand op de gewenste plaats op de harde schijf worden opgeslagen. Als je de bestanden wilt bekijken en opslaan, kun je dit beeld weer in de software laden en verder gaan met het proces.

Automatisch splitsen van mappen
De Stellar Repair for Exchange software splitst op intelligente wijze grote postvakken die enkele honderdduizenden poststukken bevatten. Het beperkt de opslag van 10% van het maximum aan voorwerpen dat in een map kan worden opgeslagen, zoals aanbevolen door Microsoft. Na deze limiet splitst de software de map in een andere map op basis van datum en tijd, met dezelfde naam gevolgd door "__earlier".

Mailbox maken
Met de Stellar Repair for Exchange software kun je mailboxen in Exchange maken door de toepassing te draaien op de Exchange server of op een lokale machine die in het domein van de Exchange server staat en beheerdersrechten heeft. Het is belangrijk op te merken dat de gebruiker volledige toegangsrechten moet hebben om de postbusgegevens te exporteren.

Geavanceerde filter optie
De Exchange reparatiesoftware biedt de "Apply Filter" optie om de gerepareerde postbussen te filteren en automatisch bepaalde e-mail items op te nemen of uit te sluiten. Je kunt geavanceerde filters toepassen om ongewenste emails, verwijderde emails of emails die binnen een bepaald datumbereik verzonden/ontvangen zijn op te nemen of uit te sluiten. Je hebt ook de mogelijkheid om e-mails uit te sluiten die via specifieke e-mailadressen verzonden of ontvangen worden.

Verbeterde Mailbox Preview voor nauwkeurig herstel
Stellar Exchange Database Repair Software biedt gratis een verbeterde preview van de in het EDB bestand opgeslagen mailboxen, zoals e-mails, bijlagen, notities, agenda-items, contacten, verzonden items, enz. Je kunt kiezen uit verschillende voorvertoningsopties zoals hover, dock, tabbed document, auto-hide of hide. De standaard weergave is gedockt. Dit helpt bij het valideren en selecteren van de vereiste items voor herstel, wat de precisie van het mailbox herstelproces verbetert. Je kunt het voorbeeldvenster ook vastpinnen, verbergen met de optie Automatisch verbergen van het voorbeeldvenster of sluiten/verbergen. Met de voorbeeldfunctie kun je de herstelbaarheid van de gegevens vooraf controleren. Als ze bekeken kunnen worden, kunnen ze hersteld worden!

Stellar Toolkit for Exchange
Stellar Toolkit for Exchange is een combinatie van vijf Exchange tools - Exchange Herstel, Mailbox Extractor, OST naar PST Converter, Exchange Backup Extractor en Wachtwoord herstel. De 5-in-1 toolkit mount en repareert Exchange database en stelt je in staat postvakken te exporteren naar PST, Live Exchange en Office 365.

Systeemeisen

  • Processor Intel-compatibel (x86, x64)
  • Besturingssysteem Windows 11, 10, 8.1, 8, 7 en Windows Server 2016, 2012, 2008
  • Geheugen Minstens 4 GB (8 GB aanbevolen)
  • Hardeschijf 250 MB vrije schijfruimte

 

Hoe repareer ik corrupte Exchange Database bestanden met EDB Herstel Software ?
Volg de hieronder gegeven stappen om corrupte Microsoft Exchange Server database bestanden te repareren met behulp van de software: Start de Stellar Repair for Exchange software. Kies het corrupte EDB bestand met de "Browse" knop of gebruik de "Search" optie om EDB bestanden te lokaliseren. Kies een temp pad of houd het standaard pad aan en klik dan op de knop "Next". Kies ofwel "Quick Scan" (sneller) of "Extensive Scan" (langzamer maar effectiever en met betere resultaten) in het dialoogvenster "Select Scan Mode" en klik dan op "OK" om de scan te starten. Alle herstelbare mailboxen van de Exchange server worden opgesomd en weergegeven in een driedelige structuur. Je kunt een voorbeeld bekijken en de te herstellen Exchange server postbussen selecteren en dan op "Save" klikken in het menu "File". Je kunt ook scaninformatie opslaan om later verder te gaan met het herstellen van postbussen. Kies "Save as PST" en klik dan op "Next". Klik op de knop "Browse" om de plaats van bestemming te kiezen en klik dan op de knop "OK". De software biedt een venster "Mailboxen bewaren" dat de geselecteerde mailboxen weergeeft. Je kunt de export prioriteit van de postbussen veranderen door de prioriteit wachtrij nummers te veranderen en dan op "Next" te klikken. Zo kun je de gewenste of belangrijke mailboxen eerst exporteren in plaats van ze alfabetisch te rangschikken. Er verschijnt een nieuw venster dat de voortgang van de export toont. Hier heb je de mogelijkheid om een postbus uit de lijst te verwijderen of het opslaan van de postbussen te stoppen. Na het opslaan van de gewenste mailboxen in PST of een ander formaat, verschijnt een dialoogvenster 'Process Complete' met een overzicht van de opgeslagen, geannuleerde, verwijderde en mislukte mailboxen. Het biedt ook de mogelijkheid om verder te gaan met het herstel als je tijdens het opslaan postvakken hebt verwijderd. Anders klik je op "Close". Na het opslaan van de geselecteerde postbussen en poststukken toont het programma een dialoogvenster "Save Complete". Hier kun je ofwel klikken op "Opening Containing Folder" om het opgeslagen bestand te bekijken, of op "OK".
Wat is het verschil tussen de "Quick Scan" en de "Extended Scan" optie van de software?
Scnheller Scan en Extended Scan zijn de twee mogelijkheden die de software biedt om beschadigde EDB bestanden te scannen. Scnheller Scan is een snel proces dat in de meeste gevallen van corruptie werkt. Uitgebreide scan is een geavanceerde scan-optie die betere resultaten geeft en iets meer tijd in beslag neemt.
Hoeveel tijd neemt Stellar Repair for Exchange om een EDB bestand te repareren?
De tijd die Stellar Repair for Exchange nodig heeft om een EDB bestand te repareren hangt af van de mate van corruptie, de grootte van het EDB bestand en de scan mode die je selecteert bij het starten van het scan- en herstelproces. Als je de snelle scan mode kiest, gaat het scannen sneller. Kies je echter de gedetailleerde scan, dan is de scan veel trager maar geeft betere resultaten dan de snelle scan. Bovendien kunnen ook de systeemhardware en -software de snelheid van de software beïnvloeden. Het is aan te bevelen de software te installeren en te gebruiken met meer dan 4 GB RAM om snellere resultaten te krijgen.
Is het nodig Microsoft Outlook op een computer te installeren om een EDB bestand te repareren en het naar Outlook PST formaat te exporteren?
Ja, het is nodig om MS Outlook te installeren en in te stellen om een EDB bestand te repareren en het naar Outlook PST formaat te exporteren.
Wat is Mailbox Mapping?
Mailbox Mapping is een proces om een postvak uit je herstelde EDB bestand te verbinden met het postvak dat al op de doelserver bestaat, alvorens de gegevens op te slaan. Stellar Repair for Exchange biedt een Mailbox Mapping functie om mailbox gegevens uit het gerepareerde EDB bestand te exporteren naar de gewenste mailbox op de live Exchange server of Office 365. De software zoekt automatisch naar en brengt mailboxen van gebruikers op de doelserver met dezelfde naam en hetzelfde e-mail adres in kaart. Na auto-mapping, als de mailbox status wordt getoond als "unmapped", maakt Stellar Repair for Exchange een nieuwe gebruikersmailbox aan op de doelserver en exporteert de gegevens uit het bron EDB bestand naar de nieuwe mailbox. Je kunt er ook de postbussen handmatig mee in kaart brengen.
Hoe en wanneer krijg ik mijn gekochte product?
Digitale producten, productsleutels en toegang tot het downloadcentrum worden u direct na uw aankoop per e-mail ter beschikking gesteld.
Welke betalingsopties zijn voor mij beschikbaar?
PayPal, Amazon Pay, directe bankoverschrijving, creditcard, Apple Pay, vooruitbetaling, aankoop op factuur
Welke garanties heb ik bij Blitzhandel24?
Blitzhandel24 is een EHI, TrustedShops en CHIP gecertificeerde online merkwinkel. Blitzhandel24 biedt haar klanten ook permanente ondersteuning, evenals ondersteuning voor het gekochte product. Als een product niet is gebruikt / ingewisseld, kunnen onze klanten profiteren van de geld-terug-garantie.
Prijsstelling meer



Welke Factoren Beïnvloeden Onze Prijzen?

Onze prijsstelling is gebaseerd op verschillende factoren en omvat een combinatie van bewezen strategieën in de softwarehandel:

  • Inkoopstrategieën
    Door bundeling van hoeveelheden, onze 14 jaar marktervaring op internationaal niveau en expertise in softwarehandel behalen we kostenbesparingen en efficiënte inkoopmethoden.
  • Afschaffing van Leverings- en Opslagkosten
    Efficiënt digitaal voorraadbeheer minimaliseert opslag- en logistieke kosten.
  • Relatiebeheer met Leveranciers
    Directe import en langdurige relaties met fabrikanten en distributeurs stellen ons in staat om tussenpersonen over te slaan en exclusieve speciale voorwaarden te bieden.
  • Regionale Prijzen
    We passen onze prijzen aan op basis van regio en valuta om rekening te houden met de wereldwijde marktomstandigheden.
  • Automatisering
    Het gebruik van moderne technologieën maakt efficiënt order- en klantonderzoek mogelijk, waardoor kosten worden verlaagd.
  • Kostenbeheer in Marketing
    De belangrijkste reclamestrategie richt zich op de tevredenheid van onze klanten en vertrouwt voornamelijk op aanbevelingen.
  • Lage Winstmarge
    Onze belangrijkste focus bij Blitzhandel24 ligt op klanttevredenheid en het uitbreiden van onze klantenbasis, waarbij we een slanke winstmarge behouden.

 

Veiligheid en Kwaliteit: Onze Belofte aan U

Kwaliteit staat voorop

Ondanks onze concurrerende prijzen blijft de kwaliteit van onze producten op het hoogste niveau.

Wij garanderen onze klanten eersteklas kwaliteit tegen de beste prijs. Alle producten bij Blitzhandel24 zijn getest en geverifieerd.
Veiligheid en Vertrouwen

Uw veiligheid is belangrijk voor ons. Daarom bieden wij u dekking tot €20.000 via Trusted Shops.

Onze online winkel is juridisch beschermd door het EHI-keurmerk, zodat u met vertrouwen kunt winkelen.

 

Als u verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn hier om u te helpen!



Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "Stellar Repair for Exchange"
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de cijferreeks in het hiernavolgende tekstveld in te voeren

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Laatst bekeken