Gratis hotline 0800 2633100
 
WISO Property Manager 2019 Standaard, volledige versie, [Download].
Dit product is momenteel niet beschikbaar!

WISO Property Manager 2019 Standaard, volledige versie, [Download].

€ 99,99 *

Prijzen incl. btw excl. verzendingskosten

  • 241820361
  • DL42693-19
  • Permanent geldig
  • Alle talen
  • Wereldwijd
WISO Property Manager Standard 2019, volledige versie, [Download]. Leveringsomvang:...meer

Productinformatie "WISO Property Manager 2019 Standaard, volledige versie, [Download]."

WISO Property Manager Standard 2019, volledige versie, [Download].

Leveringsomvang:

  • Licentiesleutel voor WISO Property Manager Standard 2019, volledige versie, [Download].
  • downloadlink
  • Activeringsinstructies
  • ondersteuningsgarantie
  • Factuur incl. BTW.

WISO Property Manager Standard 2019 tot 50 wooneenheden

Productbeschrijving:

Alles voor administratie en boekhouding 2018

> Comfortabel. Verhuur en WEG-beheer met één muisklik

> Praktisch. Volledige kostenbeheersing van in- en uitgangen

> Wettelijk zeker. Verklaringen 2018 altijd actueel

+Voor 50 wooneenheden

+Inclusief huisbaasgids en werkboek

+Gratis: 45 min. initiële telefooninstelling ter waarde van meer dan 50,00 EUR.

DE ALLROUND ZORGELOZE OPLOSSING VOOR PARTICULIERE VERHUURDERS EN PADBEHEERDERS

WISO Hausverwalter is de optimale partner om het vastgoedbeheer op een betrouwbare en legale manier te verzorgen. Het programma biedt alle belangrijke managementfuncties in een gebruiksvriendelijke en comfortabele werkomgeving. Creëer voor het gemak en de eenvoud van uw inkomsten en uitgaven rekeningen die voldoen aan de wettelijke voorschriften voor maximaal 50 residentiële en commerciële eenheden.

Uw voordeel: In vergelijking met conventionele oplossingen (bijv. Word en Excel) bespaart het gebruik van WISO Property Manager u veel tijd in de boekhouding en het gegevensbeheer. Tegelijkertijd kunt u er zeker van zijn dat uw verklaringen altijd in overeenstemming zijn met de huidige juridische situatie. Wijzigingen in het huurrecht worden automatisch bijgewerkt in de software.

WELKE JAREN KAN IK REKENINGEN VEREFFENEN MET WISO PROPERTY MANAGERS?

Met deze software kunt u facturen maken voor het boekjaar (2018) dat op de productverpakking of in de productbeschrijving staat vermeld. Het salarisjaar omvat alle salarisperiodes (max. 365 dagen) die beginnen in het betreffende kalenderjaar. Alle andere functies kunnen onbeperkt worden gebruikt.

GOEDE REDENEN VOOR DE WISO PROPERTY MANAGER

WISO PROPERTY MANAGER IS PROFESSIONEEL

Of u nu uw eigen eigendommen beheert of die van anderen, WISO property management biedt alles in één programma. Bedrijfsvastgoed dat onderworpen is aan de belasting op de toegevoegde waarde wordt op dezelfde manier verwerkt als meergezinswoningen of omawoningen in de eigen woning.

WISO PROPERTY MANAGER IS COMFORTABEL

Maak het boekhouden kinderspel: Praktische functies zoals automatische incassoposities, open item management of geïntegreerd online bankieren ondersteunen u in uw boekhouding. WISO property management zorgt ervoor dat inkomsten en uitgaven correct worden geboekt.

WETTELIJKE VEILIGHEID

Eenmaal per Jaarmoeten er rekeningafschriften worden opgesteld voor de huurders en/of eigenaren. WISO property manager bepaalt automatisch alle relevante kosten en berekent meterstanden en verdeelsleutels tot op de dag. Er wordt automatisch rekening gehouden met veranderingen van de huurder.

DE ALLESKUNNER

Of het nu gaat om boekhouding, facturering, documentcreatie en -beheer of het verzamelen van resoluties - met WISO property management heeft u alles in één programma. Tot slot bereidt u ook het formulier "V" voor, zodat u samen met het WISO tax:savings book in een mum van tijd uw belastingaangifte klaar heeft.

MEUBELSERVICE

Wij helpen u graag met de installatie en inrichting van WISO Property Manager, instrueren u in het programma en beantwoorden uw individuele vragen over uw nieuwe software. De setup-service omvat de inbedrijfstelling van de volledige stamgegevens, inclusief rekeningen en de module voor onlinebankieren.

UW VOORDELEN

- U werkt rechtstreeks met uw persoonlijke gegevens

- Individuele ondersteuning bij het instellen van uw stamgegevens

- Boekingsrekeningen en online bankieren worden voor u aangemaakt

- U bespaart tijd

PRESTATIE-EIGENSCHAPPEN

BEHEER VAN GEHUURDE EN VRIJSTAANDE APPARTEMENTEN

- Tot 50 WEG, verhuur en commerciële eenheden (kan op elk moment worden uitgebreid)

- Comfortabel beheer van gebouwen en wooneenheden

- Beheer van de huurders

- • Nieuw: Herzien documentenbeheer

- Verzameling van resoluties voor WEG

- Vrij te kiezen toewijzingstoetsen

- Beheer van de meterstanden

- Ondersteuning door assistenten voor comfortabele data-acquisitie

BILLING

- Afwikkeling van de servicekosten

- Verwarmingskostenafrekening voor alle brandstoffen volgens § 9 van de verwarmingskostenregeling

- Huishoudelijke diensten volgens § 35 a EStG

- Huishoudelijke rekening

- • NIEUW: Huisvesting als uitbreiding van de EÜR met inbegrip van de individuele inkomsten- en uitgavenstaat

- Overzicht van reserves en uitgebreide reserveafhandeling

- Economisch plan

- Overzicht van de kostenontwikkeling als bijlage bij het businessplan

BOEKEN

- Aanwijzingen voor de ontvangsten en de uitgaven

- • NIEUW: Persoonlijk rekeningoverzicht inclusief betalingsstromen van huurders en eigenaren

- Transmissieverslag van de transacties (overschrijvingen/debitnota's)

- Uitstaande punten

- 3-fasen aanmaningsprocedure met voorbeeld aanmaningsbrief

- Ondersteuning door tal van assistenten

- • NIEUW: Verkoopsoverdracht in één stap

- Uitsplitsing van de facturen naar geldigheidsperiode

- Online en offline accounts kunnen worden geïntegreerd

ECONOMISCHE BEOORDELINGEN

- inkomsten en uitgaven

- Uitstaande punten

- Aansluiting van huurvorderingen

- Verzoening van de verdelingsbetalingen

- en nog veel meer

DIVERSEN

- Voorbeeldbrieven en huidige voorbeeldhuurcontracten

- Eigen sjablonen kunnen worden opgeslagen

- Automatisch rekening houden met huurkortingen

- Grafiek van de boekhouding met inbegrip van de specificatie van de toewijzing van het belastingformulier

- • NIEUW: Archivering van oudere datasets

- Vacature lijsten

- Gemakkelijke creatie van exposés

- Advertenties met korting met Immobilienscout24

- Regelmatige updates & gratis telefonische ondersteuning na registratie

Afhankelijk van het aantal te beheren objecten en eenheden kunt u kiezen uit drie versies:

- Opstarten tot 10 wooneenheden

- Standaard tot 50 wooneenheden

- Professioneel tot 150 wooneenheden

Als het aantal eigendommen groeit, is het WISO-vastgoedbeheer flexibel. U kunt te allen tijde direct vanuit de software extra accommodatie-eenheden activeren (tegen betaling en met aftrek van de aankoopprijs). Reeds ingevoerde gegevens worden automatisch overgedragen en u kunt direct verder werken.

Systeemvereisten:

Voor Windows 7, Windows 8, 8.1 en Windows 10 met huidig servicepakket, 500 MB gratis

Harde schijfruimte, 2 GB RAM, processor vanaf 1 GHz, graphics vanaf 1280 x 1024, Microsoft .NET vanaf versie 3.5,

Internettoegang voor software activering en updates.

Hoe en wanneer krijg ik mijn gekochte product?
Digitale producten, productcodes en toegang tot het downloadcentrum worden u direct na uw aankoop per e-mail ter beschikking gesteld, tenzij een datamedium is besteld.
Welke betalingsopties zijn voor mij beschikbaar?
PayPal, Amazon Pay, directe bankoverschrijving, creditcard, Apple Pay, vooruitbetaling, aankoop op factuur
Welke garanties heb ik bij Blitzhandel24?
Blitzhandel24 is een EHI, TrustedShops en CHIP gecertificeerde online merkwinkel. Blitzhandel24 biedt haar klanten ook permanente ondersteuning, evenals ondersteuning voor het gekochte product. Als een product niet is gebruikt / ingewisseld, kunnen onze klanten profiteren van de geld-terug-garantie.
Prijsstelling meer

Hoe komen onze prijzen tot stand?

Het basisprincipe van softwarehandel is de kunst van het weglaten.

  • Door hoeveelheden te bundelen
  • Elimineer leverings- en opslagkosten door virtueel voorraadbeheer.
  • Direct invoer
  • Langdurige relatie met distributeurs.
  • Kleine winstmarge, de belangrijkste prioriteit bij Blitzhandel24 is waardecreatie en de groei van het klantenbestand.
  • Een centrale en lean administratie.
  • Bulkaankopen van geautoriseerde leveranciers / distributeurs.
  • Eliminatie van hoge marketinginvesteringen, omdat we in staat zijn om gericht in te spelen op de behoeften van onze klanten en zo het concept van ''reclame door middel van referenties'' op betrouwbare wijze kunnen implementeren.
  • Maakt dit de kwaliteit slechter?

    We beloven onze klanten uitstekende kwaliteit. De prijzen hebben op geen enkele manier invloed op de kwaliteit, onze klanten ontvangen geteste, geverifieerde producten. Bovendien hebt u met Blitzhandel24 tot € 20.000 bescherming via Trusted Shops en een wettelijk beveiligde winkel met EHI-keurmerk.

Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "WISO Property Manager 2019 Standaard, volledige versie, [Download]."
28 okt. 2020

Alles Bestens, gerne wieder.

Sehr schneller Versand (innerhalb weniger Minuten). Gerne wieder.

Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de cijferreeks in het hiernavolgende tekstveld in te voeren

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Laatst bekeken