Lexware QuickProperty Start 2020, 10 wooneenheden, 365 dagen versie

Lexware QuickProperty Start 2020, 10 wooneenheden, 365 dagen versie

€ 59,90 *

Prijzen incl. btw excl. verzendingskosten

  • 241820447
  • 06717-2008
  • 365 dagen
  • Alle talen
  • Wereldwijd
Lexware QuickProperty Start 2020, 10 wooneenheden, 365 dagen versie Eenvoudig beheer van...meer
Productinformatie "Lexware QuickProperty Start 2020, 10 wooneenheden, 365 dagen versie"

Lexware QuickProperty Start 2020, 10 wooneenheden, 365 dagen versie

  • Eenvoudig beheer van maximaal 10 residentiële en commerciële eenheden
  • Verhuur, verwarming en servicekostenafrekeningen
  • Eenvoudige boekhouding en evaluaties

Eigendomsbeheer voor particuliere verhuurders - volgens EU-DSGVO

Wilt u uw huurwoningen op een tijdbesparende en legale manier beheren? Met de verhuurderssoftware QuickImmobilie kunt u het gehele vastgoedbeheer eenvoudig, snel en betrouwbaar afhandelen: Correcte aanmaak van huur-, servicekosten- en verwarmingskostenstaten, eenvoudig beheer en gemakkelijke evaluatie van inkomsten en uitgaven.

  • De software is eenvoudig en duidelijk te gebruiken - zelfs zonder voorafgaande kennis.
  • Dankzij de intuïtieve gebruikersinterface vindt u vanaf het begin moeiteloos uw weg.
  • Programmawizards maken het u bijzonder gemakkelijk en zijn er om u met raad en daad te helpen.
  • NIEUW! De gegevensbeschermingsmodule volgens EU-DSGVO met belangrijke functies die sinds 25.05.2018 wettelijk van kracht zijn - inclusief praktische tips:
  • De volgende gegevensbeschermingsovereenkomsten (voorbeeldformulieren) zijn beschikbaar met versie 2019: ten eerste de "DSGVO Toestemmingsverklaring" met eigenaren of huurders en ten tweede de "DSGVO Vertrouwelijkheidsovereenkomst" met dienstverleners. De status van deze overeenkomsten kan worden gedocumenteerd in het desbetreffende adres.
  • U kunt een ander voorbeeldformulier gebruiken om informatie over persoonlijke gegevens te verstrekken.
  • Persoonlijke gegevens kunnen ook worden verwijderd of geanonimiseerd zodra de software niet langer gebonden is aan een bepaald doel.
  • NIEUW! EBook "Zo (weinig) digitaal werk van vastgoedbeheerders".

Beheer van huur- en woonhuizen

Alle gegevens in één programma en alle informatie over uw huurders en woningen in één oogopslag. Met de software kunt u alles wat belangrijk is in een handomdraai vastleggen.

  • Beheer tot 50 huur-, WEG- en commerciële eenheden
  • Adresbeheer met contactendatabank
  • Beheer van de meterstanden - nu inclusief een praktische herinneringsfunctie wanneer de kalibratieperiode afloopt
  • Vrij te kiezen toewijzingstoetsen
  • Duidelijke weergave van betalingsdata
  • Eenvoudige aanmaak van serieletters
  • Meer flexibiliteit in het persoonlijk aanspreken van huurders/eigenaren, bijvoorbeeld met verschillende achternamen: Vrij te ontwerpen begroetingen voor alle communicatiemiddelen zoals begeleidende brieven, serieletters en rapporten.
  • Geïntegreerd documentbeheer

Professionele schikkingen

Met QuickImmobilie is de voorbereiding van al uw uitspraken eenvoudig. Foutloos en snel ? met een paar klikken.

  • Geïntegreerde stookkostenberekening voor alle brandstoffen volgens § 9 van de stookkostenregeling, inclusief de ondersteuning van de globale warmtemeter. U kunt het programma gebruiken om een willekeurig aantal meters en verbruikstypes in te voeren.
  • Juridisch conforme servicekostenafrekeningen
  • Overschot aan inkomsten
  • WEG-boekhouding en bedrijfsplan

Boekhouding en betalingsverkeer

Van eenvoudige boekhouding tot een driefasig aanmaningsproces: Met QuickImmobilie heeft u uw financiën onder controle. De software voldoet aan alle SEPA-eisen en maakt automatische incasso's eenvoudig.

  • Eenvoudige boekhouding
  • Driefasig aanmaningsproces met voorbeeld aanmaningsbrieven
  • Meer comfort met de speciale boekingen: U kunt speciale betalingen voor huurders plaatsen en evalueren, evenals speciale toewijzingen voor verenigingen van eigenaars van appartementencomplexen. De nieuwe gebruikersinterface voor deze speciale postings biedt u nu de keuze uit terugbetalingen/terugbetalingen, aanmaningskosten, speciale betalingen/speciale toewijzingen en speciale postbank.
  • Afdrukken van formulieren voor overboekingen en automatische incasso's
  • Eenvoudig beheer van reservesaldo's zoals spaarboekje of depositorekening met vaste looptijd
  • Automatisch balanceren van tegoeden en nabetalingen met debetstanden aan het einde van het jaar

Talrijke lijsten en evaluaties

Hou altijd het overzicht! U heeft te allen tijde toegang tot verschillende evaluaties en lijsten, zoals rekeningsaldo's of adreslijsten. Ze kunnen snel en eenvoudig worden gemaakt.

  • Overzicht van alle openstaande punten
  • Rekeninguittreksel van elke huurder
  • Weergave van de balansrekeningen voor huisafrekeningen
  • Aanmanings- en balanslijsten
  • Boekingsdagboek
  • Export van lijsten en evaluaties in Excel en PDF-formaat
  • Huisregels, herinneringen, uitnodigingen
  • Circulaires met geïntegreerde serieletterbesturing

Systeemvereisten:


Besturingssysteem Microsoft Windows 7 SP1 / Windows 8 / Windows 10 (beide Duitse versies)

Andere
internettoegang en productactivatie vereist

Harde schijf ruimte
Minstens 20 GB vrije ruimte op de harde schijf (waarvan minstens 5 GB op het systeemstation)

Voor online componenten
internettoegang, e-mailadres vereist

Hoe en wanneer krijg ik mijn gekochte product?
Digitale producten, productcodes en toegang tot het downloadcentrum worden u direct na uw aankoop per e-mail ter beschikking gesteld, tenzij een datamedium is besteld.
Welke betalingsopties zijn voor mij beschikbaar?
PayPal, Amazon Pay, directe bankoverschrijving, creditcard, Apple Pay, vooruitbetaling, aankoop op factuur
Welke garanties heb ik bij Blitzhandel24?
Blitzhandel24 is een EHI, TrustedShops en CHIP gecertificeerde online merkwinkel. Blitzhandel24 biedt haar klanten ook permanente ondersteuning, evenals ondersteuning voor het gekochte product. Als een product niet is gebruikt / ingewisseld, kunnen onze klanten profiteren van de geld-terug-garantie.
Beschikbare downloads:
Hoe komen onze prijzen tot stand? meer

Hoe komen onze prijzen tot stand?

Het basisprincipe van softwarehandel is de kunst van het weglaten.

  • Door hoeveelheden te bundelen
  • Elimineer leverings- en opslagkosten door virtueel voorraadbeheer.
  • Direct invoer
  • Langdurige relatie met distributeurs.
  • Kleine winstmarge, de belangrijkste prioriteit bij Blitzhandel24 is waardecreatie en de groei van het klantenbestand.
  • Een centrale en lean administratie.
  • Bulkaankopen van geautoriseerde leveranciers / distributeurs.
  • Afschaffing van dure marketinginvesteringen, omdat meer waarde wordt gehecht aan vaste klanten in de zin van "klanten bevelen klanten aan"
  • we realiseren kostenvoordelen die we doorgeven aan onze klanten via lage prijzen.

    Maakt dit de kwaliteit slechter?

    We beloven onze klanten uitstekende kwaliteit. De prijzen hebben op geen enkele manier invloed op de kwaliteit, onze klanten ontvangen geteste, geverifieerde producten. Bovendien hebt u met Blitzhandel24 tot € 20.000 bescherming via Trusted Shops en een wettelijk beveiligde winkel met EHI-keurmerk.

Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "Lexware QuickProperty Start 2020, 10 wooneenheden, 365 dagen versie"
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de cijferreeks in het hiernavolgende tekstveld in te voeren

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Laatst bekeken