Lexware Financial Office Pro 2020, 365 dagen looptijd, download

Lexware Financial Office Pro 2020, 365 dagen looptijd, download

€ 894,99 *

Prijzen incl. btw excl. verzendingskosten

  • 241820415
  • 09018-2028
  • Permanent geldig
  • Alle talen
  • Wereldwijd
Lexware Financial Office Pro 2020, 365 dagen looptijd, download De professionele...meer
Productinformatie "Lexware Financial Office Pro 2020, 365 dagen looptijd, download"

Lexware Financial Office Pro 2020, 365 dagen looptijd, download

De professionele commerciële totaaloplossing voor het midden- en kleinbedrijf

Met deze netwerk-geschikte software heeft u de financiën van uw bedrijf te allen tijde perfect onder controle. Omdat u alle taken op het gebied van boekhouding, goederenzuinigheid, loonadministratie en vermogensbeheer snel, eenvoudig en 100% correct afhandelt. Op meerdere werkplekken tegelijk.

  • 3 werkplekken
  • Volledige boekhouding
  • Alles over offerte & factuur
  • loonadministratie
  • Interfaces & servicemodules
  • Geïntegreerde kasboekfunctie
  • Machinecertificaten
  • Merchandisebeheer
  • Vermogensbeheer

365 dagen looptijd:

Binnen de periode van 365 dagen gebruik van de software heeft u toegang tot de volledige omvang van de software en ontvangt u alle updates gratis. Dit zorgt ervoor dat u 365 dagen per jaar met de nieuwste software werkt.

Aan het einde van de gebruiksperiode moet dit tegen een vergoeding worden verlengd. Anders heeft u alleen toegang tot uw gegevens, maar kunt u het programma niet meer gebruiken.

Alles voor het kantoor - vier programma's in één

Lexware financial office pro is precies de juiste commerciële oplossing voor u als u geen compromissen duldt. Zorg voor uw financiële boekhouding van A tot Z, registreer uw volledige facturatie, bestel- en bestelsysteem, verreken uw lonen en salarissen op een correcte manier en beheer uw bedrijfsactiva op een eenvoudige en volledige manier.

Professioneel beheer van goederen

In de module "Merchandise Management" kunt u eenvoudig en veilig alle taken afhandelen die zich voordoen: bijvoorbeeld het aanmaken van facturen en leveringsbonnen, magazijn- en voorraadbeheer, en klanten- en leveranciersadministratie. De inkoopmodule zorgt ervoor dat u de bestelde goederen op tijd in de afgesproken hoeveelheid en tegen de beste prijs ontvangt. De ideale software voor uw bedrijf.

De diensten in één oogopslag:

  • Alle documenten van offerte tot factuur (factuurdocument), factuurcorrectie en verzamelfactuur
  • Documentgegevensoverdracht met referentienummer op vervolgdocument en documentgeschiedenis
  • Uitbreiding met eigen handmatige itemtypes, bijvoorbeeld voor alternatieve items
  • Individuele vrije velden (orderinvoer, klanten, leveranciers en artikelen)
  • Uitgaand factuurboek
  • Terugkerende facturen/inschrijvingsopdrachten
  • Herindiening van bestellingen en aanbiedingen
  • Duidelijk klantenbeheer met 360 graden zicht
  • Individuele prijslijsten voor klanten en speciale aanbiedingen
  • Kredietlimietbeheer en klantblokkeringsfunctie
  • Artikel- en productgroepbeheer
  • Artikelkortingen en prijsgroepen
  • Betalings- en leveringsvoorwaarden
  • Afdrukken van klant-, prijs- en artikellijsten
  • Bestellen en voorraadbeheer
  • Inventarisatie met inventarisatie en magazijnwaardering
  • Goederenontvangstfactuur en leverancierskredietnota
  • Artikelreservering, backorderbeheer en deellevering
  • Genereren van ordervoorstellen

Met deze bedrijfssoftware boekt u als een professional

In de boekhoudmodule wordt comfort in hoofdletters geschreven: Twee boekhoudsystemen (dubbele boekhouding met jaarrekening en inkomsten-overschotboekhouding) en vier boekhoudmaskers openen alle mogelijkheden. U kunt ook gebruik maken van het geïntegreerde vermogensbeheer van onze commerciële software om uw bedrijfsactiva op betrouwbare wijze af te schrijven.

De diensten in één oogopslag:

  • Dubbele boekhouding met jaarrekening (balans met winst- en verliesrekening, e-balans)
  • Overschot aan inkomsten
  • Grote selectie van rekeningen (DATEV-compatibel):
    SKR 03, SKR 04, hotel- en restaurantbranche, artsen, tandartsen, verpleeghuizen, land- en bosbouw, verenigingen
  • Gegevensuitwisseling met de belastingadviseur via de DATEV-interface
  • GoBD-certificaat van een onafhankelijk auditbedrijf
  • Bijwerking van het organigram
  • Verschillend verkoopseizoen
  • Inkomsten-uitgaven, dialoog, batch en snelboeking masker
  • Boekhoudkundige sjablonen die zijn opgeslagen in de financiële boekhoudsoftware
  • Omkering, splitsing en open postings
  • Setpoint of eigenlijke controle
  • maandoverzicht
  • Registratie en beheer van alle operationele activa
  • Vrij definieerbare gebouwen en speciale afschrijvingstypes

Loonadministratie eenvoudig en veilig

Maak alle belangrijke documenten en meldingen voor het bedrijf, de belastingdienst en de zorgverzekeraars in recordtijd aan in de module "Lonen en salarissen" - van de salarisadministratie tot de registratie van de inkomstenbelasting en de premieafrekeningen. En omdat de software alle huidige wetten kent, bent u verzekerd van een correcte berekening van uw lonen en salarissen.

De diensten in één oogopslag:

  • Volledige salarisadministratie en salarisadministratie
  • Laagverdieners, meerdere werknemers, mini-jobs, glijdende zone in de lage loonsector
  • Het GKV-certificaat toegekend namens de centrale verenigingen van de wettelijke ziekenfondsen.
  • Loonbelastingcertificaat en online registratie van de loonbelasting (via de geïntegreerde ELSTER-module)
  • Met inbegrip van Lexware dakota voor de overdracht van gegevens over premieafrekeningen, premieonderzoeken voor pensioenfondsen en socialeverzekeringskennisgevingen (met inbegrip van onmiddellijke kennisgevingen, kennisgevingen in geval van meervoudige tewerkstelling) aan de socialeverzekeringsinstellingen.
  • Elektronische procedure ELStAM (Elektronische LohnSteuerAabzugsMerkmale)
  • Elektronische toezending van certificaten voor zwangerschapsverlof, ziekte-uitkering en ziekte-uitkering in geval van ziekte van het kind
  • Flexibel loonbeheer (vrij definieerbaar, zonder bouwloon)
  • Correctie van reeds gefactureerde periodes (automatische terugspoeling)
  • Afwikkeling van de gemeenschappelijke vormen van bedrijfspensioenvoorziening
  • Berekening van belastingvrije toeslagen, eenmalige betalingen, niet-geldelijke voordelen, bedrijfsauto's enz.
  • Salarisadministratie, salarisadministratie

Alle sleutelfiguren te allen tijde onder controle

Uitgebreide evaluaties en rapporten vormen de basis voor baanbrekende beslissingen. Of het nu gaat om BWA, klantomzet, prijsstelling of payroll: met Lexware financial office pro heeft u altijd de belangrijkste cijfers van uw bedrijf onder controle.

De diensten in één oogopslag:

  • Business Cockpit: Alle belangrijke bedrijfsgegevens in één oogopslag
  • BWA (bedrijfseconomische evaluaties) inclusief grafische weergave
  • Bankmap voor de bankbijeenkomst
  • Begrotingsbeheer met vergelijking van doelstellingen en prestaties
  • Evaluatie kostenplaats en kengetallen
  • Afdruk van de loonstrook op blanco papier of Lexware loonzakjes (optioneel verkrijgbaar)
  • Beheer van openstaande posten inclusief aanmaning en rente op achterstallige betalingen
  • Schermlijsten en rapporten kunnen naar wens worden ingesteld, afgedrukt en geëxporteerd
  • Belastingaccountant export

Soepele gegevensuitwisseling

De geïntegreerde ELSTER- en DATEV-interface en Lexware dakota pro zorgen voor een vlotte gegevensuitwisseling met de belastingdienst, belastingconsulenten en sociale zekerheidsinstanties. En dankzij de geïntegreerde clouddiensten van Lexware financial office pro bespaart u tijd en geld.

De diensten in één oogopslag:

  • DATEV uitvoer/invoer - ook in ASCII.CRS-formaat
  • EHUG-interface
  • Lexware online bankieren* voor overschrijvingen en automatische incasso's met automatische boeking
  • Oprichting en beheer van SEPA-mandaten
  • Lexware mobile: mobiele toegang tot belangrijke gegevens van de orderverwerking, bijvoorbeeld via smartphone, laptop of tablet
  • Lexware-adrescontrole: professionele matching van adressen
  • Lexware BTW-identificatiecontrole
  • Datanormodules 4.0 en 5.0
  • Lexware e-factuur met gratis quota
  • Permanente uitbreiding
  • Voorafgaande aangifte omzetbelasting, aangifte omzetbelasting
  • Bijlage EÜR
  • Maak een e-balans op en stuur deze elektronisch door, inclusief de huidige taxonomie.
  • Huidige ELSTER-versie met de respectieve geldige officiële belastingformulieren
  • Aansluiting op MS® Office
  • Gestandaardiseerde eShop-interface
  • Aansluiting op het Lexware-postkantoor: printen, enveloppen en verzenden van documenten

* Beperkte netwerkmogelijkheden.

Systeemvereisten:

  • Microsoft® Windows® 7 SP1 (vanuit huis) / Windows® 8.1 / Windows® 10 (elke Duitse versie)
  • 2 GHz-processor of hoger
  • 2 GB RAM (4 GB aanbevolen)
  • Grafische resolutie minstens 1024x768 (4:3) of 1366x768 (16:9)
  • Lexware financiële kantoorbasis en plus: Ten minste 10 GB vrije ruimte op de harde schijf
  • Lexware financial office pro en premium: Ten minste 20 GB vrije ruimte op de harde schijf (waarvan ten minste 5 GB op de systeemschijf)
  • Internettoegang en productactivatie vereist
Hoe en wanneer krijg ik mijn gekochte product?
Digitale producten, productcodes en toegang tot het downloadcentrum worden u direct na uw aankoop per e-mail ter beschikking gesteld, tenzij een datamedium is besteld.
Welke betalingsopties zijn voor mij beschikbaar?
PayPal, Amazon Pay, directe bankoverschrijving, creditcard, Apple Pay, vooruitbetaling, aankoop op factuur
Welke garanties heb ik bij Blitzhandel24?
Blitzhandel24 is een EHI, TrustedShops en CHIP gecertificeerde online merkwinkel. Blitzhandel24 biedt haar klanten ook permanente ondersteuning, evenals ondersteuning voor het gekochte product. Als een product niet is gebruikt / ingewisseld, kunnen onze klanten profiteren van de geld-terug-garantie.
Hoe komen onze prijzen tot stand? meer

Hoe komen onze prijzen tot stand?

Het basisprincipe van softwarehandel is de kunst van het weglaten.

  • Door hoeveelheden te bundelen
  • Elimineer leverings- en opslagkosten door virtueel voorraadbeheer.
  • Direct invoer
  • Langdurige relatie met distributeurs.
  • Kleine winstmarge, de belangrijkste prioriteit bij Blitzhandel24 is waardecreatie en de groei van het klantenbestand.
  • Een centrale en lean administratie.
  • Bulkaankopen van geautoriseerde leveranciers / distributeurs.
  • Afschaffing van dure marketinginvesteringen, omdat meer waarde wordt gehecht aan vaste klanten in de zin van "klanten bevelen klanten aan"
  • we realiseren kostenvoordelen die we doorgeven aan onze klanten via lage prijzen.

    Maakt dit de kwaliteit slechter?

    We beloven onze klanten uitstekende kwaliteit. De prijzen hebben op geen enkele manier invloed op de kwaliteit, onze klanten ontvangen geteste, geverifieerde producten. Bovendien hebt u met Blitzhandel24 tot € 20.000 bescherming via Trusted Shops en een wettelijk beveiligde winkel met EHI-keurmerk.

Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "Lexware Financial Office Pro 2020, 365 dagen looptijd, download"
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de cijferreeks in het hiernavolgende tekstveld in te voeren

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Laatst bekeken