Gratis hotline 0800 2633100
 
Lexware Business Pro 2020, 365 dagen looptijd, downloaden

Lexware Business Pro 2020, 365 dagen looptijd, downloaden

€ 799,99 *

Prijzen incl. btw excl. verzendingskosten

  • 241820308
  • 06839-2025
  • Permanent geldig
  • Alle talen
  • Wereldwijd
Gegevensdrager naar uw software
Lexware Business Pro 2020, 365 dagen looptijd, downloaden De professionele multi-user...meer
Productinformatie "Lexware Business Pro 2020, 365 dagen looptijd, downloaden"

Lexware Business Pro 2020, 365 dagen looptijd, downloaden

De professionele multi-user oplossing voor goederenbeheer en boekhouding

Met deze netwerkcompatibele software kunt u zowel uw goederenbeheer als uw boekhouding professioneel en legaal uitvoeren - inclusief BTW-aangiftes en jaarrekeningen. Beide modules werken hand in hand: eenmaal ingevoerd zijn uw gegevens op alle gebieden beschikbaar. Op deze manier kunt u te allen tijde uw bedrijfscijfers bijhouden en werkt u altijd volgens de laatste wetgeving.

  • 3 werkplekken
  • Orderafhandeling
  • Boekhouding
  • Interfaces en servicemodules
  • Mobiele data toegang
  • Hoogwaardige database
  • Beheer van maximaal 10 bedrijven

365 dagen looptijd:

Binnen de periode van 365 dagen gebruik van de software heeft u toegang tot de volledige omvang van de software en ontvangt u alle updates gratis. Dit zorgt ervoor dat u 365 dagen per jaar met de nieuwste software werkt.

Aan het einde van de gebruiksperiode moet dit tegen een vergoeding worden verlengd. Anders heeft u alleen toegang tot uw gegevens, maar kunt u het programma niet meer gebruiken.

De bedrijfssoftware voor uw gehele goederenbeheer

Maak snel offertes aan en ga met een druk op de knop verder als orderbevestiging, leveringsbon, factuur of factuurcorrectie - met Lexware business bespaart u al veel tijd bij het invoeren van gegevens. Bovendien is de factuur voor het posten met een muisklik direct beschikbaar op de boekhoudafdeling.

De diensten in één oogopslag:

  • Alle documenten van de offerte tot de factuur
  • Eenvoudig facturen schrijven met het programma (inclusief factuurcorrectie en verzamelfactuur)
  • Documentgegevensoverdracht met referentienummer op vervolgdocument en documentgeschiedenis
  • Uitbreiding met uw eigen handmatige itemtypes, bijvoorbeeld controleniveaus voor alternatieve items
  • Individuele vrije velden (orderinvoer, klanten, leveranciers en artikelen)
  • Uitgaand factuurboek
  • Aanmaken van stamgegevens tijdens de orderinvoer
  • Bestelling en voorraadbeheer inclusief inventarisatie
  • Terugkerende facturen/inschrijvingsopdrachten
  • Herindiening van bestellingen en aanbiedingen

Alles slim beheren - de optimale software voor uw bedrijf

Met Lexware business kunt u uw klanten, leveranciers, artikelen en bestellingen en de gehele magazijnorganisatie eenvoudig en overzichtelijk beheren. Alle artikelen die u nodig heeft voor een verkooporder of een goederenorder kunnen snel en eenvoudig worden samengesteld met de praktische orderverwerkingssoftware.

De diensten in één oogopslag:

  • Duidelijk klantenbeheer met 360 graden zicht
  • Individuele prijslijsten voor klanten en speciale aanbiedingen
  • Kredietlimietbeheer en klantblokkeringsfunctie
  • Artikel- en productgroepbeheer
  • Artikelkortingen en prijsgroepen
  • Betalings- en leveringsvoorwaarden
  • Afdrukken van klant-, prijs- en artikellijsten
  • Inventarisatie met inventarisatie en magazijnwaardering
  • Goederenontvangstfactuur en leverancierskredietnota
  • Artikelreservering, backorderbeheer en deellevering
  • Genereren van ordervoorstellen

Boekhouding gemakkelijk gemaakt

Een correcte financiële boekhouding is heel eenvoudig met Lexware business: omdat u intuïtief kunt boeken via het boekingsmasker van onze boekhoudsoftware. De opgeslagen postingssjablonen zijn bijzonder praktisch - ideaal voor inkomsten-overschotrekeningen of balansen met jaarrekeningen.

De diensten in één oogopslag:

  • Dubbele boekhouding met jaarrekening (balans met winst- en verliesrekening, e-balans)
  • Overschot aan inkomsten
  • Grote selectie van rekeningen (DATEV-compatibel):
    SKR 03, SKR 04, hotel- en restaurantbranche, artsen, tandartsen, verpleeghuizen, land- en bosbouw, verenigingen
  • Gegevensuitwisseling met de belastingadviseur via de DATEV-interface
  • Bijwerking van het organigram
  • Verschillend verkoopseizoen
  • Dialoog, batch, financiële rekening posten en snel posten masker
  • Opgeslagen postingssjablonen
  • Omkering, splitsing en open postings
  • Setpoint of eigenlijke controle
  • maandoverzicht
  • GoBD-certificaat van een onafhankelijk auditbedrijf
  • Beheer meerdere bedrijven (geldt alleen voor de pro-variant)

Alle bedrijfscijfers te allen tijde onder controle

Deze bedrijfssoftware biedt u uitgebreide evaluaties. Dit geeft u een gedetailleerd overzicht van uw cijfers en de financiële situatie. U kunt uw openstaande posten eenvoudig in overeenstemming brengen en het geïntegreerde aanmaningssysteem helpt late betalers om aan de slag te gaan.

De diensten in één oogopslag:

  • Open item management incl. aanmaningssysteem incl. berekening van de achterstandsrente
  • Business Cockpit: alle belangrijke bedrijfsgegevens in één oogopslag
  • Evaluaties van het bedrijfsmanagement incl. grafische voorstelling
  • Bankmap voor de bankbijeenkomst
  • Begrotingsbeheer met vergelijking van doelstellingen en prestaties
  • Evaluatie kostenplaats en kengetallen
  • Schermlijsten en rapporten kunnen naar wens worden ingesteld, afgedrukt en geëxporteerd
  • Interface naar MS® Office
  • Belastingaccountant export (GDPdU)

Uitwisseling met de belastingadviseur en belangrijke interfaces

De ELSTER- en DATEV-interfaces zorgen voor een eenvoudige gegevensuitwisseling met uw belastingadviseur en het belastingkantoor.

De diensten in één oogopslag:

  • Gestandaardiseerde eShop-interface
  • DATEV uitvoer/invoer - ook in het nieuwe ASCII.CRS-formaat
  • EHUG exportinterface
  • Hoofdkantoor ELSTER: Permanente verlenging, jaarlijkse BTW-aangifte, lijst, voorafgaande BTW-aangifte, EÜR-bijlage.
  • Maak een e-balans op en stuur deze elektronisch door, inclusief de huidige taxonomie.
  • Aansluiting op MS® Office

Slimme clouddiensten, efficiënt betalingsverkeer

Met de geïntegreerde service Lexware mobile kunt u uw klant- en artikelgegevens ook onderweg oproepen via smartphone, laptop, tablet of PC. En voor veilige banktransacties is Lexware online bankieren voor u beschikbaar.

De diensten in één oogopslag:

  • Geïntegreerd Lexware online bankieren* voor overschrijvingen en automatische incasso's met automatische boeking
  • Creëren en bewerken van SEPA-mandaten
  • Voorafgaande kennisgeving door middel van een factuurformulier
  • Lexware mobile: Mobiele toegang tot goederenbeheergegevens, bijvoorbeeld via smartphones, laptops, tablets of pc's
  • Aansluiting op het Lexware-postkantoor: printen, enveloppen en verzenden van documenten
  • Lexware-adrescontrole: Professionele matching van adresgegevens
  • Lexware BTW-identificatiecontrole
  • Datanormodules 4.0 en 5.0
  • Lexware e-factuur inclusief gratis quota

*Alleen voorwaardelijk in het netwerk op te nemen

Hand in hand werken in een netwerk met Lexware business pro

U kunt ook met Lexware business werken vanaf meerdere werkstations tegelijk (geldt alleen voor de pro-versie). Zelfs grote hoeveelheden gegevens worden door de krachtige bedrijfssoftware in een handomdraai verwerkt.

De diensten in één oogopslag:

  • Client/server oplossing inclusief 3 werkstations - uitbreiding met een willekeurig aantal extra licenties is te allen tijde mogelijk.
  • Meerdere bedrijven beheren
  • Rechten en gebruikersadministratie inclusief wachtwoordbeveiliging
  • Krachtige SQL-database van Sybase

Systeemvereisten:

  • Microsoft® Windows® 7 SP1 (vanuit huis) / Windows® 8.1 / Windows® 10 (elke Duitse versie)
  • 2 GHz-processor of hoger
  • 2 GB RAM (4 GB aanbevolen)
  • Grafische resolutie minstens 1024x768 (4:3) of 1366x768 (16:9)
  • Minstens 20 GB vrije ruimte op de harde schijf (waarvan minstens 5 GB op het systeemstation)
  • Internettoegang en productactivatie vereist

Voor alle Lexware netwerkoplossingen geldt aanvullend:

  • Microsoft® Windows® Server 2008 R2 SP1 / Home Server 2011 / Small Business Server 2011 / Server 2012 / Server 2012 R2 / Server 2016
  • Server: 4 GB RAM Cliënten: 2 GB RAM (4 GB aanbevolen)
Hoe en wanneer krijg ik mijn gekochte product?
Digitale producten, productcodes en toegang tot het downloadcentrum worden u direct na uw aankoop per e-mail ter beschikking gesteld, tenzij een datamedium is besteld.
Welke betalingsopties zijn voor mij beschikbaar?
PayPal, Amazon Pay, directe bankoverschrijving, creditcard, Apple Pay, vooruitbetaling, aankoop op factuur
Welke garanties heb ik bij Blitzhandel24?
Blitzhandel24 is een EHI, TrustedShops en CHIP gecertificeerde online merkwinkel. Blitzhandel24 biedt haar klanten ook permanente ondersteuning, evenals ondersteuning voor het gekochte product. Als een product niet is gebruikt / ingewisseld, kunnen onze klanten profiteren van de geld-terug-garantie.
Hoe komen onze prijzen tot stand? meer

Hoe komen onze prijzen tot stand?

Het basisprincipe van softwarehandel is de kunst van het weglaten.

  • Door hoeveelheden te bundelen
  • Elimineer leverings- en opslagkosten door virtueel voorraadbeheer.
  • Direct invoer
  • Langdurige relatie met distributeurs.
  • Kleine winstmarge, de belangrijkste prioriteit bij Blitzhandel24 is waardecreatie en de groei van het klantenbestand.
  • Een centrale en lean administratie.
  • Bulkaankopen van geautoriseerde leveranciers / distributeurs.
  • Eliminatie van hoge marketinginvesteringen, omdat we in staat zijn om gericht in te spelen op de behoeften van onze klanten en zo het concept van ''reclame door middel van referenties'' op betrouwbare wijze kunnen implementeren.
  • Maakt dit de kwaliteit slechter?

    We beloven onze klanten uitstekende kwaliteit. De prijzen hebben op geen enkele manier invloed op de kwaliteit, onze klanten ontvangen geteste, geverifieerde producten. Bovendien hebt u met Blitzhandel24 tot € 20.000 bescherming via Trusted Shops en een wettelijk beveiligde winkel met EHI-keurmerk.

Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "Lexware Business Pro 2020, 365 dagen looptijd, downloaden"
Beoordeling schrijven
Beoordelingen worden na controle vrijgegeven.
Gelieve de cijferreeks in het hiernavolgende tekstveld in te voeren

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.

Laatst bekeken