E-Mail Blitzversand
meer dan 100.000 tevreden klanten
tevredenheidsgarantie
Service-hotline: 0800 2633100

FAQ

Heeft u problemen of vragen?


Neem contact met ons op als uw vraag hieronder niet kan worden beantwoord.


foto

Wat is ESD?

ESD is de afkorting van "Electronic Software Delivery". In tegenstelling tot de softwareverzending per e-mail, downloadt de ESD-software uw programma rechtstreeks van een server naar de computer en kan het onmiddellijk gebruiken. De belangrijkste voordelen voor u:

  • Rechtstreeks software kopen in de online winkel, downloaden, installeren en aan de slag gaan
  • Gemakkelijke en comfortabele aankoop van software via het internet met snelle digitale levering (E lectronische S-software D-elivery = ESD)
  • Aankoop van software, onafhankelijk van de openingstijden en levertijd van de winkel, inclusief de levering per post.
  • Software is direct klaar voor gebruik
  • Nieuwe softwareversies zijn vaak eerder als instant software beschikbaar dan de doosversie.
  • Geen verzendkosten
  • Software kan op elk moment opnieuw geïnstalleerd worden
  • Eenvoudige aanmaak van een reservekopie van een reservekopie

Hoe werkt ESD?

  • Na uw bestelling ontvangt u onmiddellijk een e-mail met algemene informatie, de licentiesleutel en een link naar onze downloadserver.
  • Als u op deze link klikt, wordt een dialoogvenster geopend waarin u het bestand kunt opslaan of openen. Het is het beste om eerst de software op uw PC op te slaan en van daaruit het installatieprogramma op te roepen.
  • Installeer het programma en voer uw licentiesleutel in wanneer daarom wordt gevraagd.

Wat is CAL?

Met een Client Access License (CAL) geeft u een licentie voor de toegang tot apparaten of gebruikers waarvan het licentiemodel bepaalt dat de toegang tot de serversoftware afzonderlijk gelicentieerd moet worden. Voorbeelden zijn Exchange Server 2016, SharePoint Server 2016 en Windows Server 2012.

CAL's worden toegewezen aan een gebruiker of aan een apparaat.

  • Gebruiker CAL / Gebruiker CAL: Een gebruiker CAL machtigt een specifieke gebruiker om een bepaald aantal apparaten te gebruiken. Hij kan dus toegang krijgen tot de serversoftware via zijn bedrijfspc, privé-pc, mobiele telefoon, enz.

U moet dit licentietype kiezen als een gebruiker met meer dan één apparaat toegang heeft tot de bijbehorende server en bijvoorbeeld zijn smartphone naast zijn pc gebruikt om e-mails op te halen, of een tablet als tweede apparaat gebruikt. Hetzelfde geldt als medewerkers de mogelijkheid krijgen om privé-apparaten te gebruiken en samen met hen in te loggen op het netwerk.

  • Apparaat CAL / Apparaat CAL: Een apparaat CAL-licentieert een apparaat voor gebruik door een willekeurig aantal gebruikers die met dit apparaat toegang hebben tot de serversoftware.

Dit licentietype is optimaal als meerdere gebruikers met één apparaat werken, bijv. pc's bij een hotelreceptie, pc's die afwisselend gebruik maken van teamleden, pc's uit een pc-pool, enz.

Wat zijn de verschillen tussen 1 PC en 2PC?

  • 1PC: Dit is een licentiesleutel die bedoeld is voor slechts één apparaat en die slechts voor één apparaat kan worden geactiveerd. *
  • 2PC: Dit betekent dat als je bijvoorbeeld een PC en eventueel een tweede of laptop hebt, de 2 PC versie de beste keuze voor je is. Hiermee kunt u uw licentiesleutel op beide apparaten activeren. *

*Dit geldt ook als u twee of meer besturingssystemen op één apparaat hebt. Dan moet elk besturingssysteem als twee of meer afzonderlijke apparaten worden beschouwd.

1 PC = 1 besturingssysteem / apparaat

2 PC = 2 besturingssystemen / apparaten



Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Na een succesvolle bestelling ontvangt u de sleutel en de downloadlink meestal direct per e-mail.
U kunt de software rechtstreeks van ons downloadcentrum downloaden.
U ontvangt direct na ontvangst van de betaling per e-mail een factuur met BTW.
Aangezien wij alleen sleutels verkopen voor het downloaden van producten, ontvangt u geen enkele gegevensdrager.
Wij garanderen activering. Als u problemen ondervindt, neem dan contact op met onze support, die binnen enkele minuten van maandag tot en met zondag van 9.00 tot 22.00 uur, maar in ieder geval op dezelfde dag, zal antwoorden.

Ik ben ontevreden over het product. Wat moet ik nu doen?

Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service en ondersteuning te bieden. Negatieve of onvriendelijke berichten lossen geen problemen op. U kunt bij ontevredenheid contact met ons opnemen via e-mail of telefoon, wij zijn behulpzaam en behulpzaam.

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons!









Waarom zulke lage prijzen?

Kortom: concurrentie stimuleert het bedrijfsleven. Omdat er elke dag nieuwe concurrenten de markt stimuleren, moeten we de prijzen aanpassen om concurrerend te blijven.
De producten zijn afkomstig van geverifieerde handelspartners waarmee we al jaren samenwerken. Dit zijn 100% originele producten.


Krijg ik een eeuwigdurende licentie of moet ik jaarlijkse gebruikskosten betalen?

U ontvangt een eeuwigdurende licentie en daarom is het een eenmalige kost. U hoeft geen abonnement te kopen en hoeft geen jaarlijkse kosten te betalen, maar u kunt de software gebruiken zolang u in het bezit bent van de licentiesleutel!


Is het product gekoppeld aan een taalversie?

Nee, dit is niet het geval. U kunt de gewenste taalversie direct downloaden, installeren en activeren of de taal van uw keuze installeren.


Ben ik gebonden aan de 32 bit of de 64 bit variant?

Nee, dit is ook niet het geval. De licentie is geldig voor beide varianten. Welke je kiest is aan jou.


Heeft u ook meer Microsoft-producten bij u dan in de winkel?

Ja, als u geïnteresseerd bent in andere Microsoft-producten die niet in de winkel staan, kunt u ook contact met ons opnemen. Bijna alle Microsoft-producten zijn beschikbaar.


Problemen met de installatie, het gebruik of de activering van de software?

Meestal zijn het slechts kleine dingen die problemen veroorzaken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, onze technische ondersteuning staat tot uw beschikking totdat het gekochte product volledig functioneel is.

Indien nodig wordt het product voor u geïnstalleerd/geconfigureerd via onderhoud op afstand.

Veelvoorkomende problemen:


Stop het downloaden?

Probeer eerst een alternatieve browser. Als dit niet helpt, deactiveer dan uw virusbescherming of firewall voor de duur van de download. Alle installaties/afbeeldingen komen rechtstreeks van Microsoft en bevatten geen virussen, malware, etc., dat garanderen wij!


Kantoorapplicaties of compleet pakket volledig gedownload, maar installatieproblemen?

Er mogen geen andere of oudere Office-toepassingen op uw systeem worden geïnstalleerd.
Voorbeeld: u kunt Office 2010 Prof Plus en Office 2013 Prof Plus niet tegelijkertijd actief gebruiken op uw systeem.


Programma's zoals Visio/Project compatibel met Office-pakketten?

Voorbeeld 1: Visio 2013 Prof Plus met Office 2016 Prof Plus -> niet compatibel, zodat beide programma's niet tegelijkertijd kunnen worden gebruikt.

Voorbeeld 2: Visio 2013 Prof Plus met Office 2013 Prof Plus -> compatibel, beide programma's kunnen zonder problemen op één systeem worden geïnstalleerd en gebruikt.



Online activering mislukt?
Controleer uw internetverbinding of start de activering per telefoon.


Internet lijn te zwak om de software te downloaden?

Tegen een meerprijs sturen wij u graag een gegevensdrager met de nodige software per post. Anders kunt u de software van een vriend downloaden en naar een gegevensdrager kopiëren en vervolgens op uw computer installeren.















Laatst bekeken